۱۳۸۸ تیر ۲, سه‌شنبه

پژوهشگر رادیکال

پیمایش در تحقیقات اجتماعی به روشی اطلاق می شود که پژوهشگر در بستری پروبلماتیک به جمع آوری داده ها پرداخته و با ایجاد ماتریسی از داده ها در پی کشف روابط علت و معلولی پدیده ها برمی آید. نظر سنجی، مصاحبه و مشاهده از جمله تکنیک های تحقیق پیمایشی می باشند. و مختصرا این که تحقیق پیمایشی روشی است برای تحلیل داده های منتسب به مواردی مشخص. هدف ما در این جا بررسی پیمایش از منظری انتقادی است.
در سایت mindmotor.org ببینید.

۲ نظر:

ناشناس گفت...

علیرضای عزیز چگونه مرگت را باور کنم؟
چهار هفته ی لعنتی دیگر هم گذشت!
سه هفته گذشته و انگشتانم هنوز روی صفحه کلید می لرزند . سه هفته گذشته و هنوز نگاه کردن در چشمهای پدر و مادر علیرضا برایم بسیار دشوار است . فاجعه در سالروز تولد من اتفاق افتاد من هم متولد ۸ مرداد ۱۳۶۰ هستم . خبر را در انتهای یک بازجویی طولانی وقتی فشار بسیار زیاد شده بود و می خواستند با انجام امضا فرستادن یک ایمیل را به گردن بگیرم شنیدم . بازجویم برای زدن آخرین ترفندش خیلی خلاصه و سرد با لحنی که هیچ عاطفه و انسانیتی در آن وجود نداشت گفت :
راستی علیرضا هم مرد!

به روز هستم با وثیقه ی 150 میلیونی و فحش و کبودی به روز هستم با دردهایی که در سینه ی تمام ابرهای جهان جا نمی شود به روز هستم با 5 سابقه ی بازداشت و زخم های همه ی کسانی که برای عقایدشان زجرها کشیده اند
سری بزن
خوشحال می شم

ناشناس گفت...

علیرضای عزیز چگ.نه مرگت را باور کنم؟
وبلاگ خوشه های آزادی:
www.sheikhoshazdeh.blogfa.com
امیرمحسن محمدی